Človek a príroda: Identifikuje rôznorodosť živočíšnej ríše – lesná zver.
Veková skupina 5 – 6 rokov
Zadanie:
1.Identifikuje rôznorodosť spôsobu života živočíchov.
2.Opíše spôsoby starostlivosti o niektoré živočíchy.
Jazyk a kultúra: Predvída udalosti deja, zápletku, záver príbehu a opiera sa pri tom o poznanie štruktúry rozprávok, príbehov pre deti a bájok.
Umenie a kultúra – výtvarná výchova: Skladá tvary a skladaním vytvorí novotvar (nové zobrazenie) a pomenuje ho.
Pozri si s rodičmi nasledujúce video:
Otázky:
- Vymenuj 6 lesných zvierat, ktoré sú vo videu.
- Ako sa pohybuje v prírode medveď a veverička?
- Povedz, ktoré lesné zviera má srsť a ktoré perie?
- Ktoré lesné zvieratká v zime spia?
- Kto pomáha zvieratám, keď si nenájdu potravu v zime?
- Vieš, čo im prinesie?
Poskladaj z plošných geometrických útvarov nejaké lesné zviera a pomenuj ho.
Môžeš použiť farebný papier.
Úloha: Nalep zvieratko na papier, dokresli alebo domaľuj ho podľa fantázie.
Pracovný list
Vypracovali: Zuzana Rantová, Mariana Samko